  • Data: 2005-08-23 08:17:39
    Temat: Re: Zakup działki - jakie formalności ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flashka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:deellb$8eo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy to wszystkie powazniejsze opłaty ?

    tak, chyba ze jeszcze agencja nieruchomości pośredniczy
    są jeszcze jakieś drobne opłaty za odpis aktu notarialnego, ale główne te co
    wyżej wymieniłem
    co do wysokości opłat, to pogooglaj "taksa notarialna" i "wpis stosunkowy",
    z tym że taksa to stawki max, i mozesz negocjować, a z wpisu sąd bierze
    jakiś ułamek

    > Czy o sprawdzenie hipoteki mogę poprosić notariusza ?
    najlepiej samemu, no chyba ze notariuszowi będzie się chciało
    zresztą aktualny wypis powinien dostarczyć sprzedający