  • Data: 2007-02-26 22:48:07
    Temat: Re: Zadłużenie - zajęcie pensji
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, ja i pracodawca podpiusaliśmy to przy wypełnaniu zaświadczenia
    > ozatrudnieniu.
    no to bank samodzielnie bedzie chcial sciagnac rate poprzez pracodawce,
    sami sie na to zgodziliscie

    jezeli cokolwiek z bankiem ustaliles to musisz miec to na pismie,
    rozmowa tel. nie jest dowodem

    > No wiem, dlatego chce tego uniknąć, ile może potrwać sprawa
    > bank->komornik i czy jeżeli zdąże wpłącic zaległość przed
    > "rozpatrzeniem" sprawy przez komornika unikam kosztów???

    j.w., jezeli sprawa zostanie jednak oddana do komornika to nawet jezeli
    dzien po tym splacisz zadluzenie to koszty komornicze i tak poniesiesz,
    dlaczego komornik mialby rezygnowac ze swojego wynagrodzenia?
    takie sa przepisy...

    w opisanym przypadku bank ma duza przewage, lepiej splac zadluzenie, no
    chyba, ze nagle zmienisz prace i ukryjesz sie przed komornikiem

    --
    pozdr.
    RobertS