    From: Michal Macierzynski - Amra <m...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyniki Fortis Banku
    Date: Mon, 24 Feb 2003 13:58:05 +0100

    > Tu cię mam malutki - sam wychwalałeś wyniki Fortisa :)))))))))

    Relatywizm.W porownaniu z duzymi bankami - dobry wynik, ale jak
    sie okazuje sa lepsze. Poza tym czy to nie w wyniku slabych
    wynikow nastapily male roszady personalne?
    Dobre wyniki = mozliwosc rozwoju - Fortis jakos dynamicznie to
    ostatnio nie rozwija sie (niestety).

    Co wiecej jego oferta jest coraz mniej konkurencyjna -tylko
    dlatego, ze inne banki szybko poszerzaja swoja.

    Wydaje mi sie, ze dzialajac taka strategia (nikt cie nie zmusza,
    mozesz isc do innego banku), za dlugo nie pociagna...