    From: "WIT" <wtur@USUN_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wymagania techniczne systemu bankowego - poszukuje info!
    Date: Wed, 19 Nov 2003 21:51:12 +0100

    Michał Kostrzewa wrote:
    > Gdyby ktos mial jakies dane, linki dotyczace w/w tematu bylbym bardzo
    > wdzieczny.
    >
    > - serwery
    > - bankomaty
    > - komputery w oddzialach i centralach
    > - sieci
    > - zabezpieczenie fizyczne

    Ja wiem ale szczegółów nie powiem :-)
    Departament Bezpieczeństwa by mnie zabił :-)

    Serwery - zalezy od systemu - na ogół duże i czarne :-)

    Bankomat - to normalny komputer + troche mechaniki w wielkiej pancernej
    szafie

    Komputery... A na jakim chcialbys pracować? Na pewnio nie na P200MMX (i
    takich raczej nie ma). Niektóre banki korzystają ze środowisk terminalowych,
    wtedy stacje robocze to wlasnie takie kompy, bo szybszych nie potrzeba

    Sieci - tak jak w kazdej wiekszej firmie (+szyfrowanie)

    Zabezpieczenie fizyczne - pan Władek na bramce :-)

    --
    Pozdrawiam,