  • Data: 2012-10-15 17:50:03
    Temat: Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-15 17:29, p...@o...pl pisze:
    > Witam.Bardzo proszę osoby które zostały okradzione w okresie od połowy września do
    chwili obecnej o jakiekolwiek informacje w tej sprawie...jeśli by znalazł się jakiś
    prawnik który mógłby nam pomoc prosimy o kontakt.Nasza strona na facebooku to:
    https://www.facebook.com/pages/Okradzeni-klienci-mba
    nku/113978242089497 Nawet jeśli tylko byście rozpowszechnili nas profil gdziekolwiek
    się da,aby wszystkie osoby poszkodowane się zgłaszały...Dziękuję i pozdrawiam.

    To nie mbank tylko wirus w komputerze, ale winny jest oczywiście bank...

    Czasem mam wrażenie, że powszechny dostęp do internetu bez obowiązkowych
    szkoleń z zakresu bezpieczeństwa to nie jest najszczęśliwszy pomysł...