  • Data: 2002-07-02 08:18:46
    Temat: Re: Wrocławski HIT a pinpady
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:51h2iu0suf1u0fgr4kf6m3ge1q0bbv650k@4ax.com...

    > Wszystkie Maestro ( i nie wszystkie VE) wymagaja potwierdzenia PINem
    > jesli tylko PIN-Pad jest dostepny.

    A VE Inteligo zwykle wymaga PINu? Bo raz płaciłem kartą w Pizzerii i tam był
    eService z pin-padem. Kelnerka wzięła mnie na zaplecze (!) i wcisnęła
    pinpada do ręki. Chwilę później powiedziała: "Co to za karta, że pinuu nie
    trzeba", ja jej na to "Nigdy nie wklepywałem pinu". -"Ojej, zapomniałam, że
    to ta... Przepraszam" ;-)