    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wreszcie jest tak, jak rząd chce -- nie mam beleke!!!
    Date: Sat, 8 Nov 2008 09:14:43 +0100

    > Wreszcie nigdzie belek!!!

    Wydaje mi sie, ze odpowiedzia na Twoje modlitwy jest Alior Bank. Wyglada na
    to, ze zamiast zakladac jakies tam ubezpieczenia czy inne dyrdymaly po
    prostu zrobili kapitalizacje dzienna lokaty overnight. Przy 11% rocznie
    dziennie masz 0,0301369%, czyli 8000zl da Ci 2,41zl odsetek. Przy czym aby
    od 8 tys. dostac taki procent musisz miec na koncie 16.000. Chyba lepszy
    pomysl niz zakladac 32 konta oszczednosciowe w bz wbk :-)
    Niestety nie wiem czy da sie zrezygnowac z platnej, a co gorsza
    niebezpiecznej, bo podpietej pod calosc srodkow, karty do konta.