eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta › Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...pl> <n1jbdr$vqg$1@dont-email.me>
    <563d3471$0$694$65785112@news.neostrada.pl> <n1je5m$vqg$2@dont-email.me>
    <n1n6tk$crn$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <563f2543$0$649$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <563fcaf4$0$678$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <563fe174$0$647$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <n1tdb1$fh8$1@news.agh.edu.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 10 Nov 2015 22:36:16 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <n1tdb1$fh8$1@news.agh.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <56426351$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.158.5
    X-Trace: 1447191377 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 662 83.6.158.5:60222
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617952
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10-11-15 o 19:34, Michał Jankowski pisze:

    >> Na zastrzeżoną kartę nie przyjdzie.
    >> Tzn. w ogóle rezygnacja z abonamentu u źródła jest lepszym,
    >> cywilizowanym rozwiązaniem. Zastrzeżenie to strzelanie z armaty na
    >> muchę.
    > Przede wszystkim - zastrzeżenie nie kasuje długu u sprzedawcy.
    > W dalszym ciągu będzie się należała zapłata za usługę (nawet jeśli
    > kupioną przez niedopatrzenie).

    Tylko wówczas sprzedawca musiałby dowieść, ze zgodziłem się na kolejne
    subskrypcje. Na pewno nie jawnie. Nie mogę wykluczyć, że było gdzieś
    odesłanie do jakiegoś regulaminu, w którym to było napisane, ale tego
    żaden sąd im nie zasądzi.

    Oczywiście odwołałbym, gdyby ktokolwiek podał sensowną procedurę. Wszak
    bank zażądał wyjaśnień i oni wiedz, ze nie miałem zamiaru subskrybować.
    Normalna firma raczej powinna się domyślić, że nie chcę dalszej
    subskrypcji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1