  • Data: 2006-06-17 09:49:28
    Temat: Re: Wlasne Centrum Autoryzacji Kart - jakie banki?
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek wrote:
    > Chyba nie rozumiesz pytania. I w ogóle nie wiem co Ty wypisałeś. ;) Bo
    > nawet to mija się z prawdą jeżeli chodzi o bezpłatne bankomaty. ;)

    Z tego co widzę, to Ty nie rozumiesz.
    Samodzielne rozliczanie kart, a CA (np. Polcard) to zupełnie coś innego.
    Banki same obsługują karty (np. mBank, Citi) lub zlecają to zewnętrznym
    podmiotom (np. karty fortisa, inteligo - obsługuje euronet). Kiedyś obsługę
    kart mBanku/MultiBanku prowadził PolCard, a teraz bank robi to samodzielnie
    (dodali moduł kart do altamiry).