  • Data: 2014-11-10 20:22:09
    Temat: Re: Wirus m.in w MBanku
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Nov 2014 00:29:02 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Chwila, chwila.
    > Przez "złapać" to ja rozumiem: doprowadzić do tego, że mi sie w moim
    > systemie uruchomi.
    > Nie "otrzymać".

    Ten przykład podałem po to, żeby wykazać, że nieotwieranie załączników
    od *nieznajomych* wcale nie gwarantuje bezpieczeństwa, gdyż wirusa
    można dostać równie dobrze od znajomych!

    > Jeśli chodzi o otrzymywanie to wirusów dostałem multum. Ale jakoś
    > potrafiłem nie dać się zainfekować.

    Zwracam uwagę na użyte przez Ciebie określenie, że *potrafiłeś*.
    Więc nie ma co wydziwiać nad tym, że ktoś inny zainfekowania komputera
    nie potrafił uniknąć.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof