    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wirus m.in w MBanku
    Date: Thu, 6 Nov 2014 13:17:28 +0100

    Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9463ecf2-e6b0-4773-b405-e5372b44f875@googlegrou
    ps.com...

    miałam ten przelew w zdefiniowanych, wybierałam sobie u góry w "szukaj'
    tmobila i voila.. niestety nr rachunku zostały podmienione,a ja nie po to
    robilam przelew zdefiniowany by go za kazdym razem sprawdzać.

    Nie bardzo rozumiem jak się może zmienić numer konta w czasie wykonywania
    przelewu zdefiniowanego. Przecież pole z numerem jest nieedytowalne. Nawet
    jak coś podmieni na ekranie to jest to tylko wyjście informacji a nie
    wejście.

    Co innego wejście w modyfikację przelewu zdefiniowanego aby coś
    zmodyfikować, a przy okazji zmodyfikuje się nr rachunku.

    Chyba, że to nowy mBank ma takie nowe udogodnienie dla wirusów (tego nie
    wiem, bo nigdy nie widziałem nowego).
    P.G.