  • Data: 2004-10-01 16:54:37
    Temat: Re: Wcześniejsza spłata kredytu
    Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl>

    > Coś mi sie majaczy, że ustawa o kredytcie konsumenckim (czy to auto to na
    > DG?) wymusza (pod pewnymi warunkami) bezpłatną nadpłatę. Ale moze mi się
    > to tylko majaczy.

    Nie wiem, co miało znaczyć DG ? Jesli chodziło <a tak mi się wydaje> o
    działalność gospodarczą to odpowiedź brzmi 'nie'
    Miałoby to być auto wyłącznie dla celów prywatnych. BTW: Gdyby okazało się,
    iż w trakcie posiadania takowego samochodu zdecydowałbym się i założył
    własną DG to, czy mogę taki pojazd 'przebranżowić' z prywatnego na pojazd
    dla celów DG, a jeśli tak to czy wiąże się to z jakimiś problemami, kosztami
    czy też problemami natury prawnej ?

    TIA za odpowiedź,
    cOOba