    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Was też tak inwigilują?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 28 Sep 2013 22:46:23 +0200

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 05:21:16 -0700 (PDT), Piotrek napisał(a):
    > Stwierdziła ona, że od dłuższego czasu nie dokonywałem wpłat
    > na swoje konto i spytała czy planuję to zmienić w najbliższym
    > czasie, ewentualnie czy interesują mnie jakieś pożyczki,
    > kredyty itp. Nie chciało mi się wchodzić z nią w dłuższą
    > dyskusję, ale właściwie jakim prawem pracownicy banku
    > interesują się czy i ile wpłacam na swoje konto dopóki nie
    > mam żadnego debetu?

    Prawem zysku :-)

    > Przede wszystkim dlaczego w ogóle
    > przeglądają sobie stan mojego konta bez mojego życzenia

    Nie musza przegladac, komputer przejrzy za nich i kaze zadzwonic i
    wcisnac produkt.

    > i czy jest to w dzisiejszych czasach powszechna praktyka
    > w polskich bankach? Jaki ruch na koncie powinienem generować,
    > żeby nie wzbudzać niczyjego zainteresowania? Na razie wychodzi
    > na to, że konto leżące odłogiem jest równie podejrzane
    > jak konto obficie zasilane.

    Bez przesady, nikt tu nic nie podejrzewa oprocz Ciebie :-)

    Ot, zadzwoni taka pani, pogadacie, moze jej powiesz czemu nie dajesz
    bankowi zarobic, moze cie namowi do przelewania tu pensji (a wtedy
    bank zarobi chocby na platnosciach kartami), a moze chcialaby ci karte
    kredytowa wcisnac, tylko chce wybadac czy masz staly dochod :-)

    > Czy wam też zdarza się odbierać
    > z banku telefony jasno sugerujące, że pracownicy inwigilują
    > wasz ruch na koncie bankowym?

    Taaa, tylko jakos dziwnie :-)
    Masz pieniadze na koncie, to ci kredyt zaproponuja.
    Jak ci brakuje pieniedzy, to nie spelniasz warunkow, itp :-)

    J.