  • Data: 2005-12-19 21:37:17
    Temat: Re: W którym banku w miarę bezpieczna KK?
    Od: "Bezpieczna KK" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Markus Sprungk napisał(a):

    [...]
    > Chyba każdy bank to umożliwia. Ja się przynajmniej nie spotkałem z takim, w
    > którym nie można tego ustawić

    Po dzisiejszym obdzwanianiu infolinii jestem zdania, że raczej niewiele banków
    umożliwia takie modyfikacje parametrów karty przez użytkownika.
    Co prawda wieść gminna niesie, że jeśli chciałbym dowiedzieć się czegoś
    nietypowego, to powinienem sie pofatygować do placówki, bo na infoliniach
    uzyskam odpowiedź tylko na typowe pytania.

    Dodam, że zmiana dziennego limitu do 2 000 zł mnie nie urządza. Aż tyle na
    mleko/piwo, bułki i schabowego codziennie nie wydaję (chciałem obniżyć dzienny
    limit transakcji do 200 zł, a bankowa minimalka to 2 tys. zł i na mniej
    "system nie pozwala").

    W ogóle z KK albo mam pecha albo drążę nietypowe przypadki.
    Dla przykłądu w jednym z banków miałem 9 800 zł dostępnego kredytu. Chciałbym
    więcej? Proszę bardzo, ale na złotej karcie. A ja nie chcę złotej, i co mi
    bank zrobi?