  • Data: 2005-12-19 22:06:07
    Temat: Re: W którym banku w miarę bezpieczna KK?
    Od: "Bezpieczna KK" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wk <b...@A...onet.pl> napisał(a):

    > W mBanku mozesz zapodac limity jakie Ci pasuja (nawet 0) :)
    > Co do transakcji internetowych - sa one traktowane jako bezgotowkowe. Nie
    > wiem czy jakis bank rozgranicza je umozliwiajac przyznanie roznych limitów.

    Wiem, znam. Ale jeden mBank wiosny nie czyni.

    Natomiast co do transakcji internetowych, to zupełnie mi odpowiada poziom
    bezpieczeństwa kart rodzaju Visa Electron (znam wyjątki: Inteligo i BZ WBK),
    czy kredytowych Lukasa (Visa Maxima). Skoro karta Lukasa ma zablokowane
    płatności internetowe, to inne tez by mogły mieć takie blokady.

    Mam tez jedną kartę Master Card Cetelemu (nie aktywowana, wepchnięto mi ją
    przy okazji kredytu AGD), która ma nie tylko zablokowane dla bezpieczeństwa
    płatności internetowe, ale też autoryzowana jest tylko w Polsce.