    From: "Onzo" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Electron mBank płatność na Słowacji
    Date: Mon, 28 Mar 2005 11:38:24 +0200

    Użytkownik "Szymon" <v...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d28c1l$gjm$1@news.dialog.net.pl...

    > Jeszcze jedno - czy natychmiast po transakcji zakładana jest blokada na
    > koncie w PLN? Czy też po jakimś czasie dokonują przeliczenia, korekty itp?

    Tak. Pisałem o karcie mBanku.
    Niestety nie wiem jak jest z blokadą. Po prostu nie sprawdzałem stanu konta
    podczas pobytu, a jednoczesnie nie miałem dużych wydatków (tylko na wyciągi
    narciarskie). Wiem, że część przeliczeń pojawia się po pewnym czasie jak to
    zwykle przy tego typu transakcjach. Ostatnie opłaty były chyba takie jak
    piszesz. Tzn dostępnych środków było mniej niż faktycznie na koncie, tak
    więc blokada chyba jest od razu.

    Pozdr
    Onzo