  • Data: 2003-12-31 15:28:31
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>

    > Zachęcam na teścik z IVRem; przetarcie tej drogi może się przydać w
    > warunkach 'awaryjnych' (brak netu, awaria kompa, pobyt na Lazurowym
    Wybrzeżu -
    > a skończyły się ojro na loda, itp.). W normalnych warunkach, gdy mi brak
    on-
    > line'owości nie przeszkadza, też wolę posługiwać się WWW :)

    Ja znowu o tym samym - nie mogłem się powstrzymać przed tym testem ;-)
    Pomimo niechęci do IVR wykonałem właśnie przelew 1 zł z
    _mojego_ Plus Konta na na _moje_ e-direct. Wniosek jest taki: _ten_mój_
    przelew jest offline.
    Oczywiście nie należy z tego wyciągać żadnych wniosków i nie mam zamiaru
    negować, że ktoś ma e-direct/Plus Konto/IVR/kartę które działają online.

    Bogdan B.