  • Data: 2004-12-06 14:20:38
    Temat: Re: VW e-direct a Plus Konto
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 06 Dec 2004 15:17:19 +0100, jureq
    <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Mam e-direct. Chciałbym założyć Plus Konto
    >Mam pytania - na stronie VW nie znalazłem odpowiedzi
    >
    >1. Czy muszę na nowo potwierdzać dane z dowodu, wysyłać umowy itd?

    Ja miałem Plus Konto i kiedy otwierałem e-direct to ZTCP coś
    przesyłałem.

    >2. Czy będzie 1 wspólny tokenm czy 2 osobne?

    1 token

    >3. Czy oba rachunki będę widział po jednorazowym logowaniu?

    Tak

    >4. Czy za token do Plus Konta będę płacił?

    Nie

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Zasada Larsona:
    Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.