  • Data: 2004-01-22 12:50:02
    Temat: Re: VW Bank: dwa konta na raz, ktos probował?
    Od: maciej <k...@d...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hidie wrote:

    > Witam,
    >
    > właśnie brnę przez strony VWB direct i chcę ząlożyć od razu dwa rachunki, plus
    > konto i e-direct
    > czy wystarczy wypełnić dwa razy formularz?
    > zadziała? ktoś tak zrobił?
    > jakieś komentarze?

    ja tak zakladalem. Nie bylo problemow - one zaczynaja sie pozniej :)
    Musisu uzbroic sie w cierpliowsc. Poczytaj sobie archiwum grupy to
    bedziesz wiedzial ze teraz poczekasz ( u mnie rowniotko miesiac - mimo
    ze ich poganialem)
    Ale za to do mnie przyszla przesylka o dziwo nie uszkodzona. czulem
    podstep i sie nie przeliczylem pieniadze ktore przelalem probnie jakos
    nie moga dojsc na moje e-konto.

    maciek