eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW Bank - 5 zł od 1 maja - a miesięczny okres wypowiedzenia. › Re: VW Bank - 5 zł od 1 maja - a miesięczny okres wypowiedzenia.
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank - 5 zł od 1 maja - a miesięczny okres wypowiedzenia.
    Date: Sun, 17 Apr 2005 20:40:59 +0200

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > to wysyla takie pismo, ktore moze byc uznane przez klienta (wedle jego
    > woli) za jedno z dwoch - albo za wypowiedzenie przez bank umowy, albo
    > (przy braku reakcji klienta) - za informacje o podwyzce cen.

    > Jesli klient zareaguje, tzn. nie zaakceptuje nowych cen, umowa jest
    > wypowiedziana przez bank (z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia)
    > i klient nie jest obciazany wyzszymi kosztami w tym czasie. Klient
    > w takim przypadku nie wypowiada umowy, nie mialoby to sensu - informuje
    > tylko pisemnie bank, ze traktuje jego pismo jako wypowiedzenie umowy.

    OK.

    Boję się jednak, że w przypadku tego "banku" tak prosto nie będzie.
    Niestety infolinia informowała już wiele osób, że opłata zostanie
    naliczona z początkiem maja i powoływali się na zapis regulaminu o 1
    miesięcznym terminie wypowiedzenia.
    Ponadto jak traktować wyciąg na odwrocie którego znajduje się zapis o
    podwyżce i to wysłany zwykłym listem? Jak liczyć daty? A gdyby list nie
    dotarł? Co ciekawe po protestach 11.04.2005 umieszczono na stronie
    stosowną informację...

    > Wieksze znaczenie ma to przy umowach, z ktorych wycofanie sie przez
    > jedna ze stron moze byc zwiazane z karami umownymi lub gdy okresy
    > wypowiedzenia umowy sa rozne w zaleznosci kto umowe wypowiada.
    >
    > Jak zwykle: spytaj prawnika.

    Dzięki!

    Swoją drogą ciekawi mnie, czy nie powinni (o ile traktują uczciwie
    klienta) jasno i wyraźnie poinformować o przysługujących klienta
    prawach. W zasadzie obojętnie, czy mają obowiązek (a mają?) świadczyłoby
    to o poważnym podejściu i tego po nich oczekiwałem... Zawiodłem się
    jednak na nich...
    Zrazili mnie bardzo do siebie. Ech...