    From: "Wojtek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VISA i komórka - płatności
    Date: Mon, 4 Feb 2002 19:52:25 +0100

    Oto zapytałem TelePekao 24 (poniżej):
    >Otrzymano: 17.01.2002
    >Temat: pytanie związane z regulaminem uzytkowania karty VISA Concerto
    >Szanowny TELEPEKAO24,
    >Mam następujące pytanie:
    >jedna z sieci telefonii komórkowych, której jestem abonentem proponuje
    następującą usługę. >Abonent podaje numer swojej karty typu charge (np. VISA
    Concerto) oraz upoważnia na piśmie sieć >do wystawienia rachunków
    obciążających rachunek karty do wysokości salda (za abonament oraz
    >przeprowadzone rozmowy) miesięcznie. Czy podanie numeru karty i wystawienie
    odpowiedniego >upoważnienie jest zgodne z regulaminem używania karty VISA?
    Czy Bank nie ma nic przeciwko >temu?
    >Po drugie czy istnieje u państwa (tzn. w ramach rachunku Euronkto WWW)
    usługa direct debit, >pozwalająca płacić za np. rachunki telefoniczne
    bezpośrednio przez bank? Gdzie znajdę na ten temat >informacje?

    A oto odpowiedź z banku;
    >Szanowny Panie,
    >uprzejmie informuję , że usługa - polecenie zapłaty nie może funkcjonować
    przy rachunku karty Visa >Concerto lub Eurokarcie.
    >W CBE Telepekao 24 można realizować polecenie zapłaty z rachunku , w Pana
    przypadku z >Eurokonta www.
    >Umowę o polecenie zapłaty może Pan zawrzeć z każdą firmą oferującą taką
    usługę, bezpośrednio u >werzyciela , lub w Banku który występuje w jego
    imieniu ( na podstawie zawartej umowy ).

    Czy może mi ktoś to przełożyc na Polski!!
    Z wyrazami szacunku,
    Wojtek