    From: "Fotech" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC dolarowa
    Date: Sat, 10 Jan 2004 08:44:50 +0100

    > Oni maja jakies dziwne warunki jak sie nie ma u nich Eurokonta przez
    minimum
    > pol roku. Blokuja na rok 150$ i twierdza, ze wraz z odnowa karty moze byc
    > tak ze to 150$ bedzie dalej zablokowane jesli CKC tak sobie zazyczy...
    >
    > No wiec karta kosztuje mnie 10$ rocznie, czy 150$ na stale + 10$ rocznie?
    Bo
    > to jednak spora roznica...

    Mam ta karte od roku, rzeczywiscie zasady wydawania są takie, jak mówisz,
    ale jesli posiadales do dnia zlozenia wniosku jakikolwiek rachunek w ich
    banku, to Ci taka karte dadza bez blokowania kwoty. Sadze, ze mozesz
    sprobowac zlozyc wniosek mimo nie posiadania takiego rachunku, zaznaczajac
    ze nie zamierzasz blokowac 150 dolarow. Saldo tego rachunku kartowego jest
    bez znaczenia, nie zabiora ci przez brak na nim kasy tej karty.
    Ale ogolnie to mi sie wydaje wzdurna, chyba, ze wydajesz kase w kraju ,
    gdzie płaci sie dolarami, ostatnio w Moskwie kurs przy zakupie za ruble
    wyszedl mi 28, 6, kurs w kantorze skupu byl 29.50, banku centralnego 29,7

    Wojtek