  • Data: 2009-03-25 02:35:52
    Temat: Re: Uciekać od dolara?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Mam wrażenie, że od kilku lat pojawiają się artykuły o podobnej treści
    > i nic się nie dzieje.

    To zalezy od interpretacji. Inflacja jest stale.

    > Sam nie wiem, co o tym myśleć. Myślę, że
    > amerykańskie elity będą starały się nie dopuścić do inflacyjnego
    > zubożenia społeczeństwa,

    Caly czas to przeciez robia. Podobnie z wysokoscia zadluzenia.

    > ponieważ będzie to oznaczało dla bankierow
    > lincz a dla kraju wojnę domową.

    Tylko wtedy, gdyby ludzie sie o tym dowiedzieli i w to uwierzyli,
    a takze moze musieliby zrozumiec, ze to jest celowe dzialanie przeciwko
    nim.
    Prawdopodobienstwo pomijalnie male chyba.

    Spojrz sobie na zamachy z 2001, na kolejne wojny, na wczesniejsze akcje
    - cos malo tych protestow.
    --
    Krzysztof Halasa