  • Data: 2012-04-03 01:26:41
    Temat: Re: Toyota - mniej będziesz MIAU
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jlchqs$pvj$...@n...news.atman.pl

    > Klucz do sukcesu -- Alfred Hegar
    > i biegiem do KB po lokate 6,5%

    Bieganie do KB via net?

    Moje skupianie się dało efekty dobre:

    15:19 69,9 kg 02 kwietnia 2012 roku
    15:37 69,7 kg 02 kwietnia 2012 roku
    15:51 69,8 kg 02 kwietnia 2012 roku
    16:04 69,9 kg 02 kwietnia 2012 roku
    16:08 69,8 kg 02 kwietnia 2012 roku
    16:38 69,9 kg 02 kwietnia 2012 roku tuż po kąpieli pod prysznicem, bez mycia głowy

    Są to wskazania tej samej wagi łazienkowej wraz z godzinami ważenia.
    Inną wczoraj odwiozłem do Carrefoura -- popsuła się jakiś czas temu.
    Jedna zepsuła się, druga jest poza moim zasięgiem, w trzeciej zużyła
    się bateria... Została czwarta -- Tefala, sprzed kilku lat...

    Zamierzony próg nadziei został przeze mnie przekroczony,
    i słono za to przekroczenie nie płaciłem -- kto by chciał
    kilka kwadransów moczyć swoją dupę w drogowej solance...

    Zamierzam ciągnąć w dół -- do 65 kg, po czym iść w górę na 67 kg,
    ale nie sadłem, lecz mięśniami, których mam skandalicznie mało.
    Do tego wygrzewam lędźwie notebookowym zasilaczem niemiłosiernie
    grzejącym się. :) Po co tracić szmal na poduszki elektryczne i na
    energię elektryczną?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'