  • Data: 2008-04-01 16:24:29
    Temat: Re: Toyota - Program Dziel i mnóż
    Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał R. pisze:
    > dlaczego piszesz ze nic nie płacisz jak ewidentnie ludzie za to konto płacą
    > 30 zł rocznie za kartę czyli 2,50 zł miesięcznie

    Eee, ale ja nic takiego nie pisałem.
    Przez sformułowanie: "praktycznie nic nie płacę" rozumiem, że prawie nic.
    W porównaniu do mojego poprzedniego banku - 15 zł miesięcznie z
    oprocentowaniem zero procent, to opłaty są praktycznie (czytaj "prawie")
    żadne.
    Płacę zresztą więcej, bo mam jeszcze kartę dodatkowa :)

    > przecież ten bank nie jest wcale rewelacyjny
    >
    > a może ja sie mylę

    No, ale jakie alternatywy proponujesz?
    Jak każdego interesuje mnie:
    Maksymalne oprocentowanie
    minimalne opłaty miesięczne (za prowadzenie, za wypłatę, za przelew)
    minimalne opłaty "stałe" roczne typu za kartę/y

    Zmieniam bank raz na 4-5 lat, jak wyraźnie dojrzę, że może być taniej za
    to samo. A jak za więcej to jeszcze lepiej..
    Jeśli widzisz wyraźnie lepszą ofertę, to chętnie posłucham :)