  • Data: 2007-03-23 12:50:34
    Temat: Re: Tokeny zagranicą
    Od: Olisadebe <O...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Normalnie token pokazuje co 10 sek znaczki.
    > Jak wpisywalem kod przy ostatnim to na 99% wyrzucalo niepoprawny klucz.

    I dobrze. To było zapewnie w czasie operacji na koncie, bo
    synchronizacja jest tylko przy logowaniu. Poza tym pomiędzy twoim
    wstukaniem kodu a dotarciem jego do serwera upływa trochę czasu. Dlatego
    jak jest marne połączenie (lub jakieś chwilowe przerwy) może sie zdarzyć
    komunikat o niepoprawnym kluczu nawet w większym odstępie czasu.
    ,
    > Choc faktycznie gdyby serwer znal kod wczesniejszy i pozniejszy to na
    > podstawie wpisywania moglby sie przesunac z korekcja.

    On go oblicza dla konkretnej minuty, czyli umie też obliczyć dla tej
    wcześniejszej i późniejszej

    > Sugerujesz ze 3 minuty po zmianie kodu, bedzie on dzialal ?!
    > Hmm az kiedys sprawdze zapisze sobie na kartce i po 2 minutach go
    > uzyje. WYnik oczywiscie opublikuje.

    Napisałem, że prawdopodobnie 3 minuty (nie jestem tego pewny)
    Podać stary kod ( np z poprzedniej minuty) można tylko przy logowaniu
    !!. Trudno, żeby token rozsynchronizował się w czasie operacji na
    koncie, to nie trwa wieki ;)

    > Tzn jak recznie ? podal ktos tej pani na telefonie co mu wyswietla w
    > danej chwili token ?

    tak. Dysponentka pyta, a jakie ma pan wskazania i wpisuje to do systemu

    --
    Oli