  • Data: 2011-03-08 12:45:01
    Temat: Re: Te kraje będą rozwijać się najszybciej ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    --------------

    > A skąd Polska miała mieć swój rodzimy kapitał po 45 latach komuny ?
    > W jaki sposób mieliśmy zacząć szybko wprowadzać w życie prorynkowe reformy
    > bez
    > obcego kapitału ?

    Pytanie bez sensu wobec tego, co napisałem.
    Odpowiem masłem maślanym:

    a) nie miała skąd, zgadzam się z Tobą
    b) inaczej nie mogliśmy, zgadzam się z Tobą.

    > p.s. Czy mógłbyś wyjaśnić co znaczy, że "taki jest efekt końcowy" ?
    > Czy masz na myśli obecną sytuację ?

    Hmmm przed chwilą (dwa zdania wyżej) przyznajesz mi rację, a tu zaczepnie
    zaczynasz robić podchody, że niby nie mam. Dobre:)))

    Oczywiście że obecną.
    Trzon przemysłu, bankowości i handlu to kapitał obcy.
    Żyjesz w jakiejś innej Polsce, niż ja?
    :)