    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szyfrowane e-maile od PKO BP
    Date: Tue, 4 Oct 2022 10:23:15 +0200

    W dniu 03.10.2022 o 23:50, Animka pisze:

    > Musiałeś z metryką matki jecha do tego banku? :-)

    Nie, to konto zakładałem jakieś 20lat temu. Wtedy jeszcze nikt nie
    słyszał o internetowej obsłudze. I pewnie na odczepnego podałem jakiś
    nazwisko które akurat przyszło mi na myśl a nie prawdziwe.

    A swoja droga PKO BP to jest trochę wkurwiając z tymi swoimi pytaniami,
    zdaje się że wobec RODO maja prawo pytać o takie szczegóły z życiorysu
    jak chocby wykształcenie czy stan cywilny.. a wszyscy klienci to słyszą.