eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny. › Re: Szukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny.
  • Data: 2005-09-22 06:44:37
    Temat: Re: Szukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny.
    Od: "wk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(a):

    > Niestety tak. Wiem, że nie powinienem, ale niestety żyjemy w Polsce,
    > gdzie nawet sądy mają prawo w dupie.
    > W moim przypadku najpierw przy przyjmowaniu wniosku dowiedziałem się,
    > że nic nie zapłacę, potem jednak przyszedł polecony, że decyzją pani
    > sędzi, jeśli moja sprawa ma być rozpatrzona, muszę wpłacić kwotę za
    > wpis.
    > I oczywiście dopisek, że mogę się odwoływać.
    > Szybko policzyłem, że bardziej opłaca mi się zapłacić, niż odwoływać,
    > gdyż odwołanie odwlekłoby sprawę pewnie o parę miesięcy, a do czasu
> [...]
    Też juz zapłaciłem :-) Co miasto to obyczaj :-)
    We wtorek mam rozmowę z sędziną, powiem jej o moich watpliwościch
    i wtedy byc może złożę zażalenie ale kasa nie do odzyskania :-)))
    Zresztą, jak dostwałem polecony, to dziewczyna miała pęk takich listów jak do
    mnie, więc jeśli ja miałbym nie płacić to tak samo nie musieliby płacić inni.
    Czytaj: sąd byłby w plecy setki tysięcy złotych...