  • Data: 2012-10-15 18:00:08
    Temat: Re: Świńskie pytanie -- SMS zamiast Digiego ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "SQLwiel" 507ba802$0$26682$6...@n...neostrada.pl

    > Trzeba było (tzn była taka potrzeba, aby) wyprowadzić kasę do firmy szwagra
    obsługującej tokeny. Teraz się wyprowadzi do firmy
    > pośredniczącej w SMSach.

    > Nie wierz, że jakakolwiek transakcja na większą skalę ma inne podłoże.

    [uczeń przerasta nauczyciela?... czyli mogę odejść z tego swiata
    w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku?... nic z tego -- apetyt
    rosnie w miarę jedzenia... uczniowie IMO muszą wyjaśnić Polakom,
    że rękami byłych pezetpeerczyków (Balcerowicza -- przykładowo)
    sprzedali swoją ojczyznę, przez co raczej tylko wybrańcy będą
    tu żyli dostatnio]

    No -- śmiała teza... Masz jakieś dowody, czy tak sobie tylko gdybasz?

    [chyba nigdzie nie użył słowa 'gdyby', ale mnie też czepiano
    się bezsensownie -- muszę naśladować w miarę dokładnie... no
    właśnie -- w jaką miarę?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'