eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŚwieża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian › Re: Świeża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
  • Data: 2012-11-23 15:06:38
    Temat: Re: Świeża karta Synka i Polcard (err49) - na froncie bez zmian
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 23:12:12 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Hmmm aż mnie korci, tylko nie wiem czy jest sens, żeby napisać do MC, jak
    > to w końcu jest z tym płaceniem ich kartą mniej więcej jak w tej
    > popularnej raklamie. Bo z tego co czytam powyżej wychodzi,

    Napisz do odbiorcy płatności, żeby zmienił dostawcę usług płatniczych. Poważnie.
    Polcard rozlicza szereg innych płatności, aczkolwiek robi to ewentualnie bezpośrednio
    -- bez różnych nakładek -- więc PGNiG (czy jakaś spółka zależna) śmiało może wejść z
    nimi w bezpośrednie stosunki.

    Dialcom jest dla cieniasów. Poważnie.

    --
    Olgierd