  • Data: 2002-12-01 20:03:57
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania na kredyt a zabezpieczenie
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Nov 2002 09:21:01 +0100, Marcin Kasperski
    <M...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
    jest to standardowa procedura stosowana chyba przez wszystkie banki
    bank dajac kredyt celowy ma w ten sposob pewnosc na co poszla kasa
    co do "przejecia" wlasnosci mieszkania i terminu jego wydania, jak to
    wczesniej napisal(a) Plusz - powinno to wynikac z tresci aktu
    o wlasciwe sformulowania musi zadbac notariusz na podstawie informacji
    uzyskanych od stron przystepujacych do transakcji
    powinien tez umiescic tam klauzule o poddaniu sie egzekucji na mocy KC
    bodajze paragraf 777, juz on bedzie wiedzial co to ma byc

    >Tak samo, jak przy kupowaniu mieszkania od developera, gdy kredyt
    >dostaje się przed aktem - osoba ta powinna zaproponować bankowi inne
    >zabezpieczenie (np. ubezpieczyć kredyt albo dać żyrantów).

    jak nie wiesz to nie rozpowszechniaj bzdur,
    kredyt na mieszkanie od dev. dostajesz przed aktem przeniesienia
    wlasnosci, bo dostajesz K. BUDOWLANY, na lokal/dom w budowie, ktory
    jeszcze nie ma hipoteki bo niby na czym

    zabezp, o ktorych piszesz stosuje sie zanim ustanowi sie
    zabezpiecznie, czyli tzw. wpis do hipoteki

    Pozdrowionka
    mira-s