  • Data: 2014-11-08 13:50:31
    Temat: Re: Smieszna lokatka aliora 3,2%
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2014 o 20:24, S pisze:

    > Ja wybieram KO na 3% w Meritum, ew. 7-dniową na 3% w Idei. Dla 0,2% nie
    > warto moim zdaniem mrozić na kilka miesięcy oszczędności.
    >
    > Więcej niż 3,2 nie spotkałem (poza ofertą dla nowych klientów).

    Jestem aktualnie troche ograniczony z innymi opcjami - Meritum zamknalem
    dawno i nie mam teraz mozliwosci otworzyc ponownie. Chcialem BNP, ale
    nowe oszczednosciowe mozna zalozyc tylko w oddziale (z tym to dowalili).
    Wiec zdecyduje sie na 4-miesieczne oszczednosciowe 3% w ING, bo tylko
    potwierdze SMS-em i bedzie pewne oprocentowanie na ten czas. Wszystkie
    lepsze tyko dla nowych klientow, jak np. bezkarna w Optimie.