  • Data: 2007-11-17 23:53:54
    Temat: Re: Sklep prosi o kopię karty.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Jeśli formularz internetowy obsługuje nie sklep, lecz jakaś organizacja
    > płatnicza, to różnica jest zasadnicza.

    Gdzie Ty widziales takie rozwiazania, w konserwatywnym swiecie?
    Male sklepy wklepuja dane z emaila (generowanego przez wlasna "strone
    WWW") do terminala dokladnie tak samo jak przy transakcjach
    "na miejscu" (gdyby nie uzywali paska magnetycznego).

    Organizacja platnicza to jest np. VISA, Mastercard. One maja obslugiwac
    formularze internetowe?

    Skad w ogole wieksze zaufanie do duzej "organizacji" (jak rozumiem
    banku, innego acquirera itp) niz do sklepu? Ja zdecydowanie bardziej
    ufam malemu sklepowi niz duzej korporacji - maly sklep ceni klienta,
    pamieta go, i wie ze dowolna zdrada oznacza koniec wspolpracy i np.
    ciezkie problemy w sądach itp. Duza korporacja nie ma zadnej wlasnej
    swiadomosci i dziala raczej zgodnie z teoria chaosu, nikt tam nie
    czuje sie za nic odpowiedzialny i jesli procedury nie sa calkiem
    szczelne (a gdzie niby sa) to dowolny problem moze pojawic sie
    w dowolnej chwili i nic nie zrobisz ani Ty, ani nikt. Nawet przy
    najlepszych checiach wszystkich zainteresowanych.
    --
    Krzysztof Halasa