eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :) › Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
  • Data: 2005-06-22 17:36:03
    Temat: Re: Rzepa - zamiast 50 pln - pol 100 z bankomatu ale jajo :)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Krupiński napisał:

    > chodzi mi o to, że sam nie wyciął cytatu

    Tak nie wyciąłem a wiesz czemu? Bo odpowiadając na jego wiadomość
    zgodnie z netykietą (poniżej tekstu) stwierdziłem, że się zainteresuje
    tym że ktoś odpisał i przejdzie na sam dół wiadomości. Pokazałem też
    przy okazji bezsens tego co on robi - cytowanie całej wiadomości tylko
    po to by dopisać jedno zdanie na końcu. Niestety działania takich
    "czytelników" niusów są niczym innym jak śmieceniem.

    K.

    --
    FAQ grupy dyskusyjnej _pl.biznes.banki_
    http://faq4pbb.netforia.pl/