eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozmowa klienta z obsługą PBK › Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
  • Data: 2002-01-13 15:21:52
    Temat: Re: Rozmowa klienta z obsługą PBK
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jan Olszewski wrote in message ...
    >
    >Użytkownik "wkg" napisał w wiadomo?ci > >
    >> >
    >>
    >> Niestety PBK nawet do tego sie nie nadaje, ich zabezpieczenia sa
    wlasciwie
    >> zadne, tylko PIN. Teraz mysle o PKO SA jako marmurku.
    >>
    >O jakim zabezpieczeniu mowisz??
    >

    O zabezpieczeniu bankowosci telefonicznej.

    Znany publicznie numer klienta, znane publicznie haslo (oba trzeba wpisac na
    umowe o korzystanie z uslugi "Bankowosc detaliczna"), znane publicznie imie
    ojca, matki, nazwisko panienskie matki i PIN ustalany w IVR. A wiec tylko
    PIN wybierany w systemie tonowym. Ze wszystkimi tego konsekwencjami :((

    pzdr
    wkg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1