eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez int › Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez int
    From: "Tomasz Wrzodak" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez int
    Date: 8 Jul 2006 06:38:09 -0700

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Żaden.

    Ja bym nie przesadzal, ze zaden. A moze wystawca faktury/rachunku
    umieszcza kody o strukturze zestandaryzowanej? Nigdy nie wiadomo, moze
    sie taki trafic. Generalnie trzeba wiedziec, jakiego typu kod (jesli
    wogole jakiegos) jest na rachunku i przeczytac opisy do skanerow.
    Pytanie tylko czy warto kupowac urzadzenie za kilka stow, aby
    zeskanowac kody do przelewow, ktorych miesieczna prowizja jest tak
    mala, ze koszt skanera zwroci sie juz po kilku/kilkunastu latach?