    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: Rewolwer u fajanasiarzy - kolejna ściema?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 5 Feb 2013 13:27:52 +0100

    Dnia Tue, 5 Feb 2013 02:57:43 -0800 (PST), az.anonim napisał(a):

    > Mały wkręcik rewolwerowy jest niczym przy trochę większym przekręcie opisanym w
    kilku miejscach:
    > http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-jerzego-biele
    wicza/39592-protest-glodowy-obywateli-pokrzywdzonych
    -przez-organa-panstwa-sylwetki-uczestnikow-jan-jacze

    Ja tam widzę cwaniaka, który chciał zarobić ładując ponad trzysta tysięcy
    w interes z większym cwaniakiem. Wygrał lepszy.

    Co do zawracania głowy o zdolności kredytowej, to ja akurat bardzo sobie
    chwalę współpracę z bankami, które średnio się przejmują rekomendacjami, na
    które niebawem braknie alfabetu, i radośnie przyznają mi limity znacznie
    większe, niż wyliczona zgodnie z odpowiednimi algorytmami zdolność.

    Autorzyna tego czegoś mógłby sobie też darować ckliwe wkręty typu "nie
    posiada wykształcenia finansowego", bo to akurat jest bez znaczenia.

    > w tzw mainstreamie jeszcze o tym nie czytałem. Pewnie nie bez przyczyny.

    Nie pamiętam tego konkretnego przypadku, ale ogólnie artykuły jadące po
    Leszku Cz., robiącym swoich klientów w jajo jak najbardziej pojawiają się w
    "mainstreamie". Także w gazecie w jakiś chyba sposób podległej Leszkowi
    Cz., choć tu, oczywiście, pisze się bardzo delikatnie i w ciepłych słowach,
    przedstawiając to jako zaletę :>

    > Kiedyś chłodno kalkulowałem biorąc pod uwagę jedynie oprocentowanie depozytów przez
    co większość kasy trafiła do różnych klonów pana Cz.

    No, ja się kiedyś dałem delikatnie skubnąć Leszkowi. Użyłem kilku krótkich,
    warczących słów tytułem komentarza, po czym przemyślałem sprawę i teraz to
    ja jestem skubiącym.

    AK