    From: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Date: Thu, 12 May 2005 12:14:29 +0000 (UTC)

    "Paweł" <n...@k...ru> wrote:

    > uruchom wyobraźnię, przeczytaj całą treść - powinieneś to wywnioskować ,
    > nie jest takie trudne

    Będę jednak nalegał, żebyś wyjaśnił. Serio nie wiem.
    Jeśli rozróżniasz stałe listy haseł jednorazowych to rozumiem też, że są
    zmienne listy haseł jednorazowych. W którym banku? I z czym to się je?

    > jak ja kocham takich pewnych siebie, aroganckich osobników,
    > założę się że nigdy nie miałeś żadnego wirusa ani komputerowego ani
    > grypy
    > :-)

    Grypę, owszem... A wirusy mam, ale raczej w celach kolekcjonerskich.
    Chcesz kilka? :)

    > założę się również, że każdy program który instalujesz na komputerze -
    > najpierw dekompilujesz a potem dogłębnie analizujesz jego kod

    Nie. Nie jestem paranoikiem. Skanuję po prostu programem antywirusowym.

    > bo przecież zdarzało się już nawet największym czasopismom komputerowym
    > wytłoczyć płyty CD zainfekowane jakimiś świństwami, a wirus może być
    > nowy , jeszcze nieznany autorom antywirusów wiec na program antywirusowy
    > nie można liczyc w 100%

    Oczywiście, można mieć wyjątkowego pecha i trafić na nowego, nieznanego
    wirusa. Równie dobrze można mieć pecha i zginąć w wypadku.

    > a ja parę razy widziałem już osobników którym wydawało się że są
    > niesamowici a życie boleśnie obnażało ich słabości właśnie wtedy gdy
    > najmniej się tego spodziewali

    Pewnie to tacy, co konsultantowi z Inteligo podają swoje hasło...

    --
    Jacek Wojaczyński