  • Data: 2005-05-12 13:29:19
    Temat: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Wojaczyński wrote:
    > "Paweł" <n...@k...ru> wrote:
    >

    > Będę jednak nalegał, żebyś wyjaśnił. Serio nie wiem.
    > Jeśli rozróżniasz stałe listy haseł jednorazowych to rozumiem też, że są
    > zmienne listy haseł jednorazowych. W którym banku? I z czym to się je?

    Chodziło mu o wydrukowaną kartę, w której 50 kodów jest znanych od razu
    do przodu w porównaniu do tokena, w którym nie znasz następnego kodu.
    Z punktu widzenia bezpieczenstwa nie ma to znaczenia, chyba, że ktoś ci
    zrobi ksero takiej karty.
    bardzo natomiast podobają mi się zdrapki w inteligo, gdzie wiesz, że
    następnego kodu nikt nie widział.

    > Grypę, owszem... A wirusy mam, ale raczej w celach kolekcjonerskich.
    > Chcesz kilka? :)

    Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie, a bardzo małą wiedzę.