    From: "Paweł" <n...@k...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Date: Thu, 12 May 2005 13:24:43 +0200

    > Co to jest "stała" lista haseł jednorazowych?

    uruchom wyobraźnię, przeczytaj całą treść - powinieneś to wywnioskować , nie
    jest takie trudne

    > Inna sprawa, że jak ktoś jest na tyle głupi, żeby sobie zainstalować
    > trojana to potem niech nie płacze, ze nagle mu się konto wyczyściło.

    jak ja kocham takich pewnych siebie, aroganckich osobników,
    założę się że nigdy nie miałeś żadnego wirusa ani komputerowego ani grypy
    :-)

    założę się również, że każdy program który instalujesz na komputerze -
    najpierw dekompilujesz a potem dogłębnie analizujesz jego kod bo przecież
    zdarzało się już nawet największym czasopismom komputerowym wytłoczyć płyty
    CD zainfekowane jakimiś świństwami, a wirus może być nowy , jeszcze nieznany
    autorom antywirusów wiec na program antywirusowy nie można liczyc w 100%

    > Kiedyś widziałem jak pewien gościu dzwonił na infolinię Inteligo i podawał
    > pani konsultantce swoje dane, nie omieszkał też oczywiście podać swoje
    > hasło WWW :)

    a ja parę razy widziałem już osobników którym wydawało się że są niesamowici
    a życie boleśnie obnażało ich słabości właśnie wtedy gdy najmniej się tego
    spodziewali