  • Data: 2005-05-12 08:49:37
    Temat: Re: Rekordowy phishing w Polsce - skradziony 1 mln zł
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł" <n...@k...ru> wrote:

    > systemy ze "stałą" listą haseł jednorazowych + stałe hasło umożliwiające
    > zalogowanie też są narażone
    > oczywiście w mniejszym stopniu ale również można wyobrazić sobie
    > sytuację gdy to jednorazowe hasło zostanie poprostu przesłane do
    > złodzieja zamiast do banku - taki atak miał już podobno miejsce w
    > Niemczech

    Co to jest "stała" lista haseł jednorazowych?
    Inna sprawa, że jak ktoś jest na tyle głupi, żeby sobie zainstalować
    trojana to potem niech nie płacze, ze nagle mu się konto wyczyściło.

    Kiedyś widziałem jak pewien gościu dzwonił na infolinię Inteligo i podawał
    pani konsultantce swoje dane, nie omieszkał też oczywiście podać swoje
    hasło WWW :)

    --
    Jacek Wojaczyński