  • Data: 2005-04-04 17:09:20
    Temat: Re: Regularni uzytkownicy konta Sezam w BPH - pomożecie ;-)
    Od: "tomek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak, tylko ze jeszcze ok miesiąca wstecz, jak zacząłem o to wojowac,
    ściągnąlem rejestr od polowy 2003 r!!
    I tak nagle zrezygnowano z danych z ponad roku??
    jak to Boryna w Chłopach pytał się Jagusi na widok kramów "Dziwujes sie
    Jagus?? Oj dziwuję!!"

    A poza tym, jeśli historia rachunku jest wg pracowników banku
    niewiarygodna!! - sam to słyszałem co najmniej 2 razy - to chyba coś - czyli
    wg nich rejster - powinien być przetrzymywany przez ów obiecany rok.

    pozdrawiam
    fafik