    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Realny świat o 30% do dołu...
    Date: Sun, 17 Feb 2013 17:33:03 +0100

    "Andrzej Kubiak" ntoakcbhasna$.1pdrjbbhabds$....@4...net

    > Nie uznaję go za badziewny. Po 20 latach siedzenia w IT miałem serdecznie
    > dość tej branży, i dziś komputer dla mnie właśnie ma być prosty i
    > niekonfliktowy. Windows najlepiej wpasowuje się w moje oczekiwania.

    Jeśli nie można inaczej, porównaj zasobożerność i funkcjonalność.
    Czy androidowe tablety i smartfony wymagają ogromnych dysków
    z setkami gigabajtów i dziesiątek gigabajtów RAMek?...

    Na swoim telefonie mam 190 MB ,,dysku'', co sprawia, iż każdego
    dnia instaluję kilka aplikacji i deinstaluję -- mimo tych
    zabiegów Android nie wiesza się. :) Potrafisz podobnie w Win?

    > Ekhm... No, to zbyt daleko idący wniosek. Gdy ktoś w dyskusji zakłada, że
    > druga strona zrobiła coś tam, gdy rzeczywistość jest inna, wystawia sobie
    > kiepskie świadectwo. Mój system nie kosztował trzech stów.

    W takim razie każdy człowiek takie wystawia -- rzadko ktoś
    w swych rozważaniach trafia bezbłędnie do celu. Win na
    półkach sklepowych kosztuje około 3 setek złotych.

    > Zdaje się, że obecnie jest na drugim miejscu, przy czym ja mu absolutnie
    > niczego nie żałuję, niech sobie chłopina zarabia.

    Ja też nie żałuję -- oby nie zarabiał moim kosztem i wbrew rozsądkowi.

    Gdy fotograf nie trafia palcem w pożądany przycisk -- winny jest
    producent aparatu fotograficznego, który tak źle rozplanował
    przyciski... Gdy ABS czy inny ESP źle zadziała, nikomu nie
    przychodzi do głowy nazwanie kierowcy głupcem... Gdy nowy
    telewizor zawiesi się -- uznamy, że trzeba wezwać serwis
    gwarancyjny...

    Tymczasem Win pracuje zazwyczaj jakoś źle, niemal każdy
    ma z tym systemem problemy, producent nawet nie daje
    skromnej dokumentacji, serwisem są przygłupy rangi
    Kaweckiego a każda krytyka tego potworka rodzi
    emocje...

    Widziałeś jakąś rakietę bojową opartą o Win?
    A może banki opierają się o te systemy?
    Polbank chyba w tym gustował...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'