    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: Realny świat o 30% do dołu...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 17 Feb 2013 11:18:37 +0100

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 11:01:39 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czyli 3 stówy za badziewny system operacyjny

    Nie uznaję go za badziewny. Po 20 latach siedzenia w IT miałem serdecznie
    dość tej branży, i dziś komputer dla mnie właśnie ma być prosty i
    niekonfliktowy. Windows najlepiej wpasowuje się w moje oczekiwania.

    > zapłacisz bez trudu,

    Ekhm... No, to zbyt daleko idący wniosek. Gdy ktoś w dyskusji zakłada, że
    druga strona zrobiła coś tam, gdy rzeczywistość jest inna, wystawia sobie
    kiepskie świadectwo. Mój system nie kosztował trzech stów.

    > Czy dlatego tak jest, że Gates jest najbogatszym człowiekiem świata?

    Zdaje się, że obecnie jest na drugim miejscu, przy czym ja mu absolutnie
    niczego nie żałuję, niech sobie chłopina zarabia.

    AK