  • Data: 2005-08-26 15:51:43
    Temat: Re: Ratunku! BIDPAY realizacja czeku.
    Od: "Art" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > witam
    > Otrzymałem czek imienny z western union. Czek ten przyjąłem ponieważ PBH
    > miał je od reki wykupywać.
    > Niestety, własnie okazało się że żaden bank do ktorego poszedłem nie chce
    > zrealizowac płatności, w najlepszym wypadku moga przyjac czek do inkaso z
    > tym że wymagają by mieć u nich otwarte konto, a ja "niestety" jaetem
    > klientem mBanku.

    Czeki BidPay do bodaj równowartości 2000 PLN, a najcześciej o wartości
    300 max. 400 $ realizowałem w Citibanku, brali je na 10 dni, po 10 dniach
    miałem kase na koncie. Koszt realizacji czeku nieco poniżej 5 $
    Powyżej w/w kwot biorą czeki wyłącznie do inkasa, więc lepiej nie brac
    zapłaty czekiem na wyższe kwoty.
    Nie wiem jak jest w innych bankach ale o ile mi wiadomo jest bardzo ciężko
    zrealizować taki czek, jeśli wezmą do inkasa to może to trwać 3 miesiace
    i stracisz na tym 10-12 % wartości czeku.

    Pozdro
    Art