  • Data: 2003-02-21 10:47:38
    Temat: Re: Rachunki bankowe TPSA
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A to dziwne, bo u mnie od razu nastapila zmiana na numer f-ry. Jest
    > to dla mnie wygodniejsze niz poprzednio, gdyz przywoluje sobie w
    > pelni wypelniony wzor przelewu, zmieniam kwote i jedna cyfre w
    > szczeg. platnosci i voila :-)

    Sprostowanie, a w zasadzie uzupelnienie poprzedniej informacji :-)

    Po obejrzeniu faktury pod swiatlo :-) okazalo sie, ze ponownie zmieniono mi
    NUMER ABONENTA. Czyli jest to trzeci numer abonenta w ciagu ostatnich trzech
    miesiecy :) Pierwszy raz zmieniono go z okazji "seratyzacji" systemu, a
    teraz...

    numer rachunku rzeczywiscie zawiera CZESC numeru abonenta. Ciekawe, co sie
    stalo z pozostala czescia...

    Nieustajaco zdrowia...

    M.