  • Data: 2007-09-11 10:07:34
    Temat: Re: Rachunek dla Sp. z o.o.
    Od: "Bartek A." <b...@b...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
    >>

    > Cos mi sie kolacze po glowie, ze rachunek mozesz otworzyc w kazdym
    > banku, ale w przypadku takiego rachunku sa pewne trudnosci z wyciaganiam
    > z niego kasy.
    >
    > http://www.bphpbk.pl/pl/firmy/rachunki_/biezacy
    >

    > MK

    Nie do końca - sam to przerabiałem.
    Mając akt notarialny idziesz do Urzędu Statystycznego i otrzymujesz od
    ręki Regon. Mając regon możesz normalnie działać jako Spółka z
    ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji.

    Jeśli chodzi o banki, to nie było problemu w Nordea Banku (konto
    założone od ręki). Lukas i Bank Spółdzielczy też bez problemu ;)