eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[RP] Prawo cywilne Dalszy ciąg głośnej sprawy dotyczącej kosztów operacji bankowych › Re: [RP] Prawo cywilne Dalszy ciąg głośnej sprawy dotyczącej kosztów operacji bankowych
    From: "Zeus" <z...@f...de>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [RP] Prawo cywilne Dalszy ciąg głośnej sprawy dotyczącej kosztów
    operacji bankowych
    Date: Thu, 23 Sep 2004 09:33:59 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@81.210.16.205

    Ludzie, w jakim kraju my żyjemy ? Zastanówcie sie, kiedy stara babcia, ktora
    nie zapamietuje PINu, a karta do bankomatu jest dla niej jakims nigdy nie
    zrozumiałym plastikiem pojdzie do banku po rente etc., a ten ograbia ja z
    wlasnych pieniedzy (mysle, ze sama by tak to nazwała)..

    Wydaje mi sie, ze gdyby banki zlikwidowaly te oplate, to kazda - zaznaczam,
    kazda z pytanych osob, pochwalilaby ten pomysl. Mysle, ze mam racje i
    uwazam, ze to co robia banki teraz to jest bardzo nie fair.To moje zdanie.

    Pzdr
    Zeus@@@