eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRP:Pisz na BERDYCZÓW - Zadośćuczynienie moralne dla klienta › Re: RP:Pisz na BERDYCZÓW - Zadośćuczynienie moralne dla klienta
  • Data: 2003-07-10 08:47:22
    Temat: Re: RP:Pisz na BERDYCZÓW - Zadośćuczynienie moralne dla klienta
    Od: "Gawus" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bej1g6$ous$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03071
    0/pieniadze_a_4.html
    >
    > Zasady dobrej praktyki bankowej Zadośćuczynienie moralne dla klienta
    > Niewiele wskórasz, ale możesz mieć satysfakcję

    [ciach]


    Dzieki za informacje.
    nooo, to ja bede z pewnoscia pisal do tej komisji...
    Bohaterem negatywnym mojej interwencji zostana zas przedstawiciele banku GE
    Bank Mieszkaniowy.
    Niedlugo postaram sie na grupie opisac w calosci moja "historie" zwiazana z
    tym bankiem, na szczescie nie wzialem u nich kredytu - i kazdemu szczerze
    odradzam, natomiast stracilem masę nerwów i 6 tygodni czasu...

    --
    pozdrawiam
    Gawus


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1